miercuri, 12 decembrie 2012

Marturii

   Aici va puteti exprima liber experienta d-vs cu "Golden-Moments"
momentele traite alaturi de noi in cea mai frumoasa zi a vietii d-vs , momente pe care colectivul "Golden-Moments"sa straduit sa vi le faca cat mai placute si de neuitat. Nunta voastra va fi osarbatoare a iubirii si pentru noi colectivul "Golden-Moments"si nu o vom putea uita niciodata.




" Mireasă scumpă, mire drag,                      
Am vrut s-aştern şi eu voioasă                
Pe-al căsniciei voastre prag                    
Urarea cea mai călduroasă."
 Casa de piatra

Cu deosebit respect Camelia Ristin

2 comentarii:

  1. Buna ziua tuturor
    Am facut nunta in 2011 la Golden-Moments si am fost multumiti in toate privintele, meniurile exact ce am comandat si (ieftine), servirea buna, aranjarea salii foarte frumoasa, nuntasii au avut numai cuvinte de bine intr-un cuvant sau simtit bine si asta ne-a bucurat ca am facut alegerea buna.
    Multumim Golden-Moments si implicit doamnei Camelia

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua
    D-na Camelia am o intrebare ,cum se face ca la serviciile ireprosabile pe care le oferiti la Golden-Moments ,atentia deosebita cu care inconjurati clientii ,colectivul extrem de amabil,meniurile proaspete , bautura buna si la discretie,aranjamentele de calitate si absolut gratuite iar lista lucrurilor bune si placute de la Golden-Moments pot continua,intrebarea este : cum de unui cuplu ce doreste sa faca nunta la Golden-Moments reusiti sa le oferiti un pret "ATAT DE MIC" si pe acela sa-l mai si negociati ? cert este ca-i adevarat si ma bucur ca am beneficiat de toate lucrurile acestea.
    Cu stima

    RăspundețiȘtergere